Thursday, 25 February 2010

Ambil Kesempatan..

Gambar-gambar yang sempat aku rakamkan ketika di majlis makan2 bulanan shift aku bekerja..
Lokasi Hotel Puteri Pacific, JB..












Kalau korang rajin komen le, kutuk ke.. Aku terima semua tu...

Sunday, 21 February 2010

Ronda JB

Dah agak lama aku tak mengemaskini blog ini, aku menjadi semakin malas.. Malas kerana di dorong pelbagai aktiviti lain yang perlu diutamakan terlebih dahulu.. Aku pun dah malas nak menaip, layan aje lah beberapa gambar yang tidak seberapa di bawah ini..

Kalau korang tak malas macam aku, komen le sikit, banyak pun lagi bagus..