Thursday, 19 May 2011

Zoo Melaka

Blog aku menjadi lembab, membuatkan aku menjadi malas nak update, nak bukak pun bleh jadi tension ditambah pula aku semakin sibuk dengan hobi baru yang memerlukan banyak tenaga.. Penat + lembab = malas nak update..

Aku agak rajin hari ni, maka aku update la apa yang ada.. Nanti kalau aku rajin lagi, aku update cite lain pulak..

1.Burung Cenderawasih.. Adakah burung ni dari kayangan?



2. Dari sudut yang lain pulak..



3. Malu- malu pulak..



4. Burung Kakak Tua, hinggap di pohon..



5. Salah satu spesis bangau agaknya..



6. Yang ni betul-betul bangau atau nama omputehnya Flamingo..



7. Yang ni aku pun tak ingat..




8. Badak.. Kalau nak air badak boleh amik kat sini.. Tapi cap kaki empat le..



9. Seladang.. Kat zoo Johor memang takde binatang ni.. Badannya berketul-ketul.



10. Babon?



11. Orang Utan mengikat hos bomba..



12. Buaya Julung-julung.. Bukan juling-juling ha..



13. Yang ni bukan buaya hidup, tapi telah diawetkan..



14. Sang Harimau yang kepenatan..



15. Awas pagar karan..



16. Ni Banteng bukan lembu.. Iras-iras ada gak..



17. Apa ni, aku terlupa lagi..



18. Lagi-lagi aku terlupa binatang apakah ini..



19. Kura-kura..



20. Napoh.. Kecik je..



21. Tupai.. Bergerak bebas di dalam zoo..



Zoo Melaka punya la besar, penat berjalan.. Ada baiknya amik trem lagi bagus.. Amatlah berbeza dengan Zoo Johor.. Binatang di sini ada sponsor, jadi cantik-cantik la binatangnya..