Thursday 14 August 2008

Tribute to JMD


"Pertemuan dan perpisahan lumrah kehidupan. Setiap yang bertemu pasti akan berpisah.. Tak kira berpisah ke alam barzakh maupun berpisah kerana berhijrah.."

Pada 120808 satu lagi majlis perpisahan untuk seorang teman yang telah pun meninggalkan teman2 yang lain kerana berhijrah ke bumi arab atas urusan kerja.. Walaupun kehadiran tidak diwajibkan, namun amat diluar jangkaan begitu memberansangkan sekali.

Aku sebenarnya malas nak mengulas lebih lanjut pasal majlis tu sebab kawan2 bloggers yg lain mesti dah buat cite pasal ni..



Antara kenangan2 aku bersama JMD:


pic kiri ni dah lama sebenarnya.. dalam 2005 kalau aku tak silap.. md.shah pun ade masa tu. sekarang je dia malas sebab piala dah tak muat almari agaknya..

gambar belah kanan ni plak masa titan bowling tournament 2007.. team ape ntah namanya, aku pun lupa.. kita orang memang bagi kalah masa tu sebab pertandingan tak mencapai stendet kita orang..


ni plak pic volleyball tournament 2008.. team underdog yang paling berjaya masa tournament tu.. tanpa di duga layak ke quarter final.. masa ni gak kita orang sengaja kalahkan sebab lawan kita orang terer.. kalau dia orang kalah, malu plak team dia orang..


salah 1 aktiviti yang menjadi kegilaan 1 masa dulu..
pagi petang main tenis.. "jais reket babolat ko tu bg aku je la.." sekarang dah tak main lagi disebabkan banyak halangan..


pic akhir skali, sempat gak jais berposing ngan kete aku.. kat jusco tebrau ni, tgh sibuk nak cari laptop tapak tangan dia..abis 1 JB pegi, last2 kat jusco yang ade..

Akhir kata, selamat maju jaya JMD..

No comments: