Monday, 9 March 2009

ABP 08

Anugerah Bintang Popular mengadakan seisi promosi di Komplek Pusat Bandar PG pada 08 Mac.. Maka datang la segerombolan artis yang popular kononnya, untuk tujuan mempromosi acara itu sambil menagih simpati penonton meraih undi..

Aku pun mengambil kesempatan menonton sambil menangkap aksi2 di acara itu.. Lagipun bukan senang nak jumpa artis2 kontroversi kat sini.. Kalau kat KL tak heran le.. Langgar bahu pun buat selamba jer..

Untuk tatapan korang, di antara gambar2 nye seperti tertera di bawah.. Kalau nak lebih lagi <KLIK DI SINI>


Hos 3 serangkai

Bakal artis..

Korang mesti familiar mamat baju kuning ni..
Freelance dancer kat Angsana..

Fasha Sandha sedang beraksi..

Nubhan

Anak dara ND Lala

DJ Hot fm.. Bukan DJ Dave haa..

Fasha Shanda

Along Cham.. Oraiittt..

Isma Halil..

Siti takde, gambar dia aje yg ade..

Punya la kemaruk orang PG nak autograf artis..

No comments: