Wednesday 16 September 2009

Aidilfitri 1430H


Salam Lebaran 1430H..

Suka aku di sini mengucapkan Selamat Hari Raya Idulfitri kepada semua pengunjung blog aku yang tak seberapa ini.. Semoga kalian semua bergembira di hari lebaran ini tidak kira di mana kalian berada samada di desa tercinta, di tempat kerja, di jalan raya atau pun sekadar lepak-lepak di rumah mengunyah kuih raya yang rupanya lain tapi rasanya sama sambil menonton rancangan rancangan hari raya di hadapan tv LCD 32" kalian..

Di kesempatan ini juga aku mengambil kesempatan ingin memohon ampun dan maaf ke atas segala kesilapan, kekhilafan, keterlanjuran kata-kata mahupun perbuatan yang telah aku lakukan kepada kalian samada secara sedar atau tidak.. Sesungguhnya kesempurnaan itu bukan milik aku..

Semoga kita dapat bersua lagi pada Ramadhan akan datang.. Terima Kasih semua..

Oops!!!
Layan kejap iklan raya dulu-dulu.. Teringat masa budak-budak.. Sekarang dah tiada iklan sebegini kebanyakkan iklan bermain dengan perasaan sedih di hari lebaran..



1 comment:

azhar said...

Salam Aidilfitri..

Maaf zahir batin