Thursday 7 April 2011

APRC-MR 2011

Entah kali ke berapa Malaysian Rally & APRC diadakan di sini.. Tahun lepas acara ni diadakan di lokasi yang sama juga (ladang sawit Tai Tak Kota Tinggi).. Tapi tahun lebih gempak dengan adanya 'special stage' yang berlangsung di sebelah Plaza Angsana.. Yang tak gempaknya, hari aku tengok, banyak kereta APRC yang telah bersara awal..

1. Satria Neo S2000


2.


3.


4.


5. Team Proton pun guna basikal Giant.. Kenapa tak guna basikal Proton?


6.Bual-bual kosong sambil 'pekena' Sampoerna A seludup..


7. Terima kasih di atas sokongan anda dari semua rakyat Jepun..


8.Cakap-cakap berapi sebelum 'race'.. Kereta saya power, mesti boleh tapaw kereta yang kat belakang sana tu.. Saya cuba yang terbaik..


9. 'Mak saya kirim durian kampung, tapi masih tidak ditemui, dekat mana ada boleh jumpa?..


10.Bersedia untuk berentap di SS 8 (Special Stage Plaza Angsana).


11.


12.Sebijik dua je kereta yang berani terbang kat sini..


13. Nampak garang tapi pelahan di selekoh..


14.


15.


16. Sentimental pulak aku tengok kereta ni..


17. Tonggeng, terajang, pukul memukul, janji kereta tip top..


18. Dapat jadi krew basuh kereta pun tak kira satu pencapaian yang gemilang..



Lebih gambar di Facebook.. Sekian terima kasih..

No comments: